Hoe kan het dat we zo snel bij u zijn?

Wilt u weten hoe het kan dat we zo snel bij u ter plaatse kunnen zijn? We leggen het u graag uit.

Uw melding wordt aangenomen door onze servicemedewerker. Die persoon stelt aan de hand van een vastgesteld script een aantal gerichte vragen. De antwoorden hierop, tezamen met uw n.a.w.- gegevens, worden direct in ons orderpakket geschreven. Met een druk op de knop bepaalt het systeem, met behulp van het C-Track voertuigvolgsysteem, welke montagewagen het dichtst in uw buurt zit en of de monteur beschikbaar is. Ondertussen kan de servicemedewerker alweer de volgende schademelding registreren.

De melding wordt nu door de software omgezet van tekst naar spraak, onze zgn. text-to-speech software. De monteur ontvangt de gesproken melding op zijn mobiele telefoon en bij acceptatie krijgt hij direct een sms-bericht met de benodigde gegevens. Hij voert de adresgegevens in het navigatiesysteem en laat zich de weg wijzen. Het gehele traject wat zojuist is beschreven duurt ongeveer 3 minuten!

Bij u aangekomen vult hij de maat en samenstelling van de ruiten op een PDA of MDA in op zijn persoonlijke website waar de melding al aan hem was toebedeeld bij acceptatie.

Nadat de monteur een noodvoorziening of de originele beglazing heeft gemonteerd kunt u een digitale handtekening zetten en ontvangt u een kopie van de opdrachtbon per fax of e-mail. Ook dit gebeurt geheel automatisch.

Het voertuigvolgsysteem heeft ook een corrigerende werking. Iedere ochtend controleert de planner of de aanrijdtijden die zijn afgesproken, met bijvoorbeeld Meldkamers van Politie, bewakingsbedrijven of verzekeraars, ook zijn gehaald. Op deze manier blijft iedereen scherp en kunnen we nakomen wat we beloven.

Glaspunt B.V. - Sweerts de Landasstraat 85 - 6814 DC Arnhem - T 0800 0003 - glasschade-herstelservice@glas.nl